فروشنده یا ارائه دهنده خدمات

آموزش اکستنشن مو با رینگ و نکات مراقبتی

  1. خانه
  2. Uncategorized
  3. جزئیات نویسنده


موهای بلند، پرپشت و خوشرنگ زیبایی فوق‌‎العاده‌ای دارد و موردپسند بسیاری از بانوان است. حتی بسیاری از خانم‌هایی که موی کوتاه بیشتر به چهره‌شان می‌آید، به محض کوتاه کردن موهایشان، دلتنگ موهای بلند خود می‌شوند. خوشبختانه روشی وجود دارد که در عرض چند ساعت موهای کوتاه شما را بلند و یکدست می‌کند. اکستنشن مو با رینگ همان چوب جادویی است که اکثر دخترها در کودکی آرزو می‌کردند آن را داشته باشند و بتوانند به کمک چوب سحرآمیز موهایشان را بلند کنند!

اکستنشن مو روش‌ها و مدل‌های مختلفی دارد که همین امر بر قیمت اکشتنشن مو تاثیر می‌گذارد . امروز قصد داریم درباره روشی از اکستنشن که کمترین آسیب و عوارض را دارد با شما صحبت کنیم.

نکات کلیدی

  • بعد از انجام اکستنشن مو با رینگ نباید موهایتان را زیاد و محکم شانه کنید. 
  • برای جلوگیری از هرگونه عفونت کف سر خود را مدام به شیوه درست بدون اینکه آسیبی به اکستنشن‌ها وارد شود تمیز کنید.
  • از محصولات مراقبتی توصیه‌شده برای مراقبت از اکستنشن‌های خود استفاده کنید.

اکستنشن مو با رینگ چیست؟

به‌طور کلی اکستنشن مو دائمی و موقت روشی است که به کمک آن موهای مصنوعی یا موهای طبیعی انسان به‌طور دائم یا موقت به موهای فرد اضافه می‌شود. برای اضافه کردن موهای اضافه روش‌های مختلفی وجود دارد که یکی از این روش‌ها اکستنشن مو با رینگ است.

در اکستنشن مو با رینگ موهای اضافه توسط رینگ یا حلقه‌های بسیار کوچک به موهای اصلی شما اضافه شده و به کمک وسایل اکستنشن مو با رینگ در کف سر افراد فیکس می‌شوند.

محاسبه رایگان قیمت اکستنشن مو!

آموزش اکستنشن مو با رینگ

برای اینکه به کمک روش اکستنشن مو با رینگ حجم و قد موهای خود را زیاد کنید، باید مراحل زیر توسط افراد متخصص برای شما انجام شود.

در واقع اکستنشن مو با رینگ کاری نیست که بتوانید خودتان آن را انجام دهید و حتما باید فردی که در این زمینه آموزش‌های لازم را دیده به شما کمک کند.

مرحله اول: بررسی پوست کف سر

پوست کف سر شما در اکستنشن مو با رینگ بسیار مهم است. اگر مشکل خاصی در کف سرتان وجود داشته باشد یا بیماری خاصی داشته باشید باید حتما قبل از انجام اکستنشن مو با رینگ بررسی شود.

برای مثال داشتن بیماری‌هایی مثل پسوریازیس و… باعث می‌شود اکستنشن شما ماندگاری کمتری داشته باشد و حتی در مواقع حادتر ممکن است باعث شود نتوانید این کار را انجام دهید.

مرحله دوم: انتخاب مو

در این مرحله شما باید مویی که با کمک اکستنشن مو با رینگ و قلاب قرار است به موهای خودتان اضافه شود را انتخاب کنید. دو نوع موی مصنوعی و موی طبیعی وجود دارند که شما می‌توانید بنا به سلیقه خود یکی را انتخاب می‌کنید.

البته مشخص است که اکستنشن مو طبیعی زیبایی بیشتری دارد و تفاوتش با موی اصلی خودتان کمتر مشخص می‌شود. همچنین رنگ و اندازه مو را نیز باید انتخاب کنید.

در خصوص اندازه مو، حق انتخاب بیشتری دارید؛ اما درباره رنگ مو بهتر است رنگی را انتخاب کنید که به رنگ موهای اصلی شما نزدیک‌تر است.

چراکه اکستنشن مو قرار است مدت‌ها روی سر شما بماند و انتخاب هیجانی رنگ‌های متضاد و نامناسب علاوه‌بر اینکه کاملا مشخص می‌کند موهای شما اکستنشن شده، از حالت طبیعی خارج می‌شود و خیلی زود دو رنگی موهایتان دلتان را می‌زند.

Hair extension with ring

مرحله سوم: تقسیم‌بندی موها

افراد متخصص به خوبی می‌دانند که چطور باید موهای شما را تقسیم‌بندی کنند که اکستنشن کاملا لابه‌لای موهای اصلی شما قرار بگیرد و جلوه طبیعی به آن بدهد.

برای اکستنشن مو به طریق زیر عمل می‌شود:

  • با رینگ موها را به چهار قسمت تقسیم می‌کنند.
  • یکبار موها را از بالای سر از این گوش تا گوش دیگر فرق سرتاسری باز می‌کنند.
  • از پشت سر هم فرقی از گوش تا گردن سپس یک فرق در جلوی سر باز می‌شود.
  • باید تقسیم‌بندی‌ها کاملا ماهرانه و تمیز انجام شود تا موهای اضافه به خوبی میان موهای دیگر قرار بگیرند.

ثبت خدمات اکستنشن مو

مرحله چهارم: نصب اکستنشن مو با رینگ

در این مرحله باید با کمک وسایل اکستنشن مو با رینگ با توجه به حجم موها اکستنشن‌ها نصب شوند. برای نصب ابتدا اکستنشن‌ها و تکه‌ای از موی اصلی را داخل رینگ قرار داده و با استفاده از انبر مخصوص آن را سفت می‌کنند.

برای نصب باید با توجه به حجم و اندازه هر قسمت اکستنشن‌ها را با نظم و ترتیب و در فاصله‌های مشخص و موازی نصب شوند تا در نهایت ظاهری مرتب و یکدست داشته باشند.

Hair extension with ring

اکستنشن مو با رینگ چه مزایا و معایبی دارد؟

همانطور که بالاتر هم اشاره کردیم اکستنشن مو انواع و مدل‌های مختلفی دارد که اکستنشن مو با رینگ فقط یکی از انواع آن است. در سایر مدل‌ها، اکستنشن به واسطه چسب‌های مخصوص، بافتن، گره زدن یا حرارت به موهای شما وصل می‌شوند. هریک از این روش‌ها مزایا و معایب خودشان را دارند که در ادامه بررسی می‌کنیم.

معایب اکستنشن مو با رینگ

  • اکستنشن مو با رینگ بعد از مدتی به دلیل رفتن رنگ رینگ و مهره‌ها ظاهر نازیبایی ایجاد می‌کند و رنگ فلزی رینگ در لابه‌لای موها مشخص خواهد بود.
  • شانه کردن این نوع اکستنشن به دلیل وجود رینگ‌ها بسیار سخت‌تر از سایر مدل‌ها است و احتمال کنده شدن رینگ‌ها حین شانه زدن وجود دارد.
  • بر اثر کشیدگی موها به وسیله رینگ، احتمال ریزش موها وجود دارد و باید با احتیاط بیشتری از این اکستنشن نگهداری کنید.
  • رسیدگی و مراقبت‌های مداوم از این اکستنشن سخت‌تر از سایر انواع اکستنشن است.

مزایای اکستنشن مو با رینگ

  • موهای زیبا، پرپشت و یکدستی را ایجاد می‌کند.
  • ماندگاری اکستنشن مو با رینگ بیشتر است.
  • آسیب اکستنشن مو با رینگ به موی اصلی نسبت به اکستنشن‌های چسبی و حرارتی کمتر است.

Hair extension with ring

نکاتی که بعد از اکستنشن مو با رینگ باید رعایت کنید

  • بعد از انجام اکستنشن مو با رينگ نباید موهای خود را مدام شانه بزنید. شانه زدن موها بعد از انجام این کار باید به حداقل برسد.
  • بعد از اکستنشن مو نباید از سشوار، اتو مو و لوازم حرارتی برای استایل کردن موها زیاد استفاده کنید.
  • استفاده از محصولات مراقبتی و ترمیم‌کننده برای مراقبت از پوست کف سر و موهای خود را فراموش نکنید.
  • شستن موها بعد از انجام اکستنشن باید بسیار دقیق و با محصولات مخصوص انجام دهد. وجود اکستنشن‌ها نباید مانع از شستن درست موهای شما شود؛ چراکه در این صورت احتمال عفونت، خارش، سوزش و موارد این‌چنینی بیشتر خواهد شد.
  • استفاده مداوم از اکستنشن باعث آسیب و ضعیف شدن موها می‌شود. بعد از هر دوره اکستنشن باید مدتی به موهای خود استراحت دهید.
  • هرگز از برس برای باز کردن اکستنشن‌های خود استفاده نکنید. سعی کنید با انگشت و با ملایمت کامل اکستنشن‌های خود را باز کنید یا به آرایشگاه برای باز کردن آن‌ها مراجعه کنید.
  • قبل از خواب موهایتان را به‌صورت شل اما مرتب ببندید تا موهای طبیعی با اکستنشن‌ها گره نخورند. 

جمع‌بندی

تاثیر موها در زیبایی را نمی‌توان نادیده گرفت؛ اما زیبایی که افراد به دنبال آن هستند با مراقبت درست و اصولی از موهایشان به دست می‌آید. اکستنشن مو با رینگ برای موها کوتاه روش خوبی برای استفاده‌های موقتی و کوتاه مدت است. 

در اکستنشن مو با رینگ روش نصب درست و استفاده از متریال باکیفیت بسیار اهمیت دارد. اگر اکستنشن مو به درستی انجام نشود آسیب‌های زیادی به پوست سر و موهای شما وارد می‌کند. بنابراین اگر زمانی قصد انجام این کار را داشتید حتما به مراکز معتبر و افراد باتجربه‌ای مراجعه کنید که نمونه‌کارهای باکیفیتی دارند و از کارشان اطمینان دارید.

سوالات متداول

اکستنشن مو با رینگ چقدر ماندگاری دارد؟

این نوع اکستنشن نسبت به مدل‌های دیگر ماندگاری بیشتری دارد و تا چند ماه درصورتی که به خوبی از آن مراقبت کنید ماندگاری خواهد داشت.

آیا اکستنشن مو با رینگ باعث سردرد می‌شود؟

اگر زمینه بیماری میگرن را داشته باشید بعد از انجام اکستنشن ممکن است کمی دچار سردرد شوید.

آیا اکستنشن باعث ریزش مو می‌شود؟

نحوه انجام کار و مهارت فرد متخصص و همچنین کیفیت مواد مصرفی بسیار مهم است. از آنجایی که در این روش موها تحت کشش و فشار قرار می‌گیرند اگر فرد متخصص، مهارت کافی در این زمینه نداشته باشد با ریزش مو مواجه می‌شوید. دراینصورت باید برای جلوگیری یا کاهش ریزش مو، مراقبت‌های مخصوص مو را انجام دهید.

به این پست امتیاز دهید

نوشته آموزش اکستنشن مو با رینگ و نکات مراقبتی اولین بار در مجله وبسایت آچاره. پدیدار شد.



Source link

دیدگاه خود را بنویسید

تماس فوری