فروشنده یا ارائه دهنده خدمات

ایده‌های جذاب برای بازسازی خانه با هزینه کم

  1. خانه
  2. Uncategorized
  3. جزئیات نویسنده


اگر از ظاهر تکراری منزلتان خسته شده‌اید و بودجه کافی برای بازسازی ندارید، با آچاره همراه باشید؛ در ادامه راهکارهایی را به شما معرفی خواهیم کرد که به راحتی می‌توانید ایده بازسازی خانه با هزینه کم را عملی کنید.

فراموش نکنید که برای بازسازی، به متخصصانی نیاز دارید که توانایی و تجربه کافی برای اجرای ایده‌های شما را داشته باشند. پیشنهاد می‌کنیم در این رابطه و برای دریافت مشاوره و خدمات، با تیم‌های بازسازی خانه آچاره در تماس باشید.

نکات کلیدی

  • رنگ‌آمیزی دیوارها یکی از سریع‌ترین روش‌ها برای تغییر دکوراسیون داخلی خانه است.
  • با رنگ‌آمیزی کابینت‌ها می‌توانید کل نمای آشپزخانه خودتان را تغییر دهید.
  • برای تغییر پیشخوان آشپزخانه می‌توانید از انواع کاشی‌های سرامیکی یا جنس‌های لمینت استفاده کنید.

نحوه بازسازی خانه با هزینه کم

برای مدیریت هزینه بازسازی خانه، لازم است که ایده‌های خود را اولویت‌بندی کنید. در این مورد بهتر است میزان آسیب‌های هر بخش ساختمان را هم در نظر بگیرید و مطابق با آن، بازسازی را شروع کنید. به این ترتیب حین تغییر دکوراسیون، مقاوم‌سازی ساختمان نیز به طور اصولی انجام خواهد شد.

در ادامه چند ایده را بررسی می‌کنیم:

1. بازسازی‌های عمومی انجام دهید

بازسازی‌های عمومی را می‌توان در چندین اتاق انجام داد تا بتوانید با هزینه کم تغییرات اساسی را در داخل خانه ایجاد کنید. این بازسازی‌ها شامل موارد زیر هستند:

  • نقاشی کردن

 فرقی نمی‌کند به دنبال یک دیوار خاص، رنگ‌های ساده یا طرحی به‌روز باشید، زدن یک لایه جدید رنگ، یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای تغییر دکوراسیون داخلی خانه شماست. رنگ‌آمیزی دیوارها به صورت حرفه‌ای باتوجه‌به اندازه پروژه ممکن است هزینه بیشتری داشته باشد؛ اما اگر با کمبود وقت مواجه هستید احتمالا ارزشش را داشته باشد.

Reconstruction of home at low cost

  • بازسازی یا روکش مجدد کف

 بازسازی کفپوش‌های چوبی کاری دلهره‌آور و زمان‌بر است؛ اما لزوما گران نیست. کل هزینه، زمانی‌که به صورت حرفه‌ای انجام شود، بسیار معقول و منطقی است. از طرف دیگر، روکش مجدد هم هزینه کمی دارد. اگر کفپوش‌های شما هنوز مناسب هستند، روکش مجدد گزینه‌ مقرون‌به‌صرفه‌تری است.

محاسبه رایگان هزینه بازسازی و دکوراسیون ساختمان !

  • ایجاد زمینه برای طراحی داخلی

اغلب، برای اینکه حس تازگی به خانه بدهید، تنها کافی‌ست مبلمان و سبک کلی را تغییر دهید. البته می‌توانید به این فکر کنید که در برخی از اتاق‌های خانه‌تان از یک رنگ، الگو یا سبک خاص برای ایجاد زمینه استفاده کنید. همچنین هر مبلمانی که با تم جدید مطابقت ندارد را دور بریزید، یا آن را تعمیر و بازسازی کنید.

2. تغییراتی در آشپزخانه انجام دهید

آشپزخانه یکی از بخش‌های آسیب‌پذیر ساختمان است و درصد فرسودگی اجزای این بخش از خانه، بیشتر از سایر قسمت‌ها است؛ بنابراین بهتر است بخشی از بودجه بازسازی را به ترمیم و تغییر دکوراسیون آشپزخانه اختصاص دهید.

  • بازسازی کابینت

 با یک لایه رنگ و روکش جدید، می‌توانید کل نمای آشپزخانه خود را تنها با نو کردن کابینت‌ها متحول کنید. اگر بیشتر نگران سبک ظاهری هستید، به جایگزین کردن درب کابینت‌ها فکر کنید.

Reconstruction of home at low cost

  • تعویض پیشخوان

 تعویض پیشخوان یک ایده عالی برای بازسازي خانه با هزينه کم است. می‌توانید از کاشی‌ها برای بازسازی پیشخوان استفاده کنید. نصب و نگهداری از آن‌ها نسبتا راحت است؛ البته به شرطی که برای صرف وقت جهت نصب و نگهداری آن‌ها مشکلی نداشته باشید. پیشخوان لمینت کمی گران‌تر هستند؛ اما طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و طرح‌ها را ارائه می‌دهند.

  • بازسازی پشت کابینت

 بازسازی دیوار پشت کابینت هم یک کار ساده‌ است که می‌توانید شخصا انجام دهید. همچنین روشی کلاسیک برای وارد کردن خلاقیت و ذوق شخصی به آشپزخانه‌ معمولی شماست.

یافتن مواد ارزان‌قیمت آسان است، از روکش‌های چسبی طرح‌‌دار گرفته تا تخته‌های رنگ‌شده و … می‌توانید جنس دلخواه خودتان را انتخاب کنید. البته در اینجا هزینه‌ها باتوجه‌به متریالی که انتخاب می‌کنید متغیر خواهد بود.

بازسازی خانه
بازسازی خانه

3. سرویس بهداشتی و حمام را بازسازی کنید

سرویس بهداشتی و حمام به دلایل مختلفی یکی از اولویت‌ها برای بازسازی خانه با هزینه کم است. هیچ‌کس نمی‌خواهد در فضایی ناخوشایند دوش بگیرد و برای شروع روز آماده شود.

همانند بازسازی آشپزخانه، ایده‌های ارزان‌قیمت برای بازسازی سرویس بهداشتی و حمام هم وجود دارد. در ادامه دو ایده برای بازسازی حمام آورده شده است:

  • نصب روشویی کابینتی

 پیدا کردن یک روشویی کابینتی پیش‌ساخته کار بسیار آسانی است. روشویی‌هایی کابینتی دو لگن، دیواری و حتی روشویی گوشه‌ای در انواع سبک‌ها، مواد و اندازه‌ها به فروش می‌رسند. هزینه روشویی کابینتی نسبت به سایر روشویی‌ها مناسب‌تر است و تنوع زیادی دارد.

Reconstruction of home at low cost

  • تعویض دوش

 تعویض دوش می‌تواند راهی عالی برای بهبود زیبایی حمام شما باشد. این کار می‌تواند به عنوان بخشی از یک پروژه بازسازی خانه با هزینه کم انجام شود. تنوع محصولات، این امکان را به شما می‌دهد که علاوه‌بر ایجاد تغییر در دکوراسیون، بتوانید از تجهیزات جدیدتر در حمام خود استفاده کنید و دوش‌های رسوب‌گرفته قدیمی را تعویض کنید.

4. نمای خارجی را بازسازی کنید

دکوراسیون داخلی خانه شما نباید تنها چیزی باشد که برای بازسازي خانه با هزينه کم در ذهن‌تان دارید. زمانی‌که به بازسازی خانه خودتان فکر می‌کنید، فراموش نکنید که نمای بیرونی را هم در نظر بگیرید. از جمله این کارها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شستن نمای بیرونی

 شستن نمای بیرونی خانه با واترجت یا فشار آب، ممکن است به نمای بیرونی آسیب برساند؛ اما استخدام یک تیم از افراد حرفه‌ای نظافت ساختمان برای انجام این کار، برخلاف تصور، مقرون‌به‌صرفه است. اگر از احتمال آسیب ناشی از واترجت نگران هستید، می‌توانید از تجهیزات ساده‌تر کمک بگیرید.

ثبت درخواست بازسازی خانه

  • ساخت پاسیو

اگر فضای باز دارید، اضافه کردن یک پاسیو یا مقداری کفپوش می‌تواند آن را به مکانی دلنشین برای گذراندن وقت تبدیل کند. برای بخش‌های کوچک‌تر مانند بالکن یا تراس، به فکر استفاده از کفپوش فضای باز باشید. قیمت‌ها باتوجه‌به جنس، اندازه و … می‌تواند متغیر باشد؛ اما مونتاژ آن‌ها آسان است.

پیشنهاد می‌کنیم در همین رابطه راهنمای بازسازی سقف خانه با هزینه کم را هم مطالعه کنید.

جمع‌بندی

ایجاد حس تازگی و تغییر در خانه، تاثیر مثبتی بر روحیه و سبک زندگی‌تان دارد. شما می‌توانید بازسازی خانه خودتان را با هزینه کمی انجام دهید. برای بازسازی خانه با هزینه کم می‌توانید از فضای داخلی گرفته تا حمام، آشپزخانه و سایر بخش‌ها تغییرات انجام دهید و بهترین روش برای کاهش هزینه‎‌ها، بهره‌گیری از ایده‌های خلاقانه و تجربیات افراد متخصص در این حوزه است.

 سوالات متداول

برای بازسازی خانه از کجا شروع کنیم؟

برای بازسازی خانه باید قبل از هر چیزی بودجه خودتان را مشخص کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا دامنه پروژه خودتان را محدود کنید.

هزینه بازسازی خانه چقدر است؟

هزینه بازسازی خانه به تغییرات که شما انجام می‌دهید، بستگی دارید.

چگونه هزینه بازسازی خانه را کم کنیم؟

برای کاهش هزینه بازسازی خانه می‌تواند از جنس‌های ارزان‌قیمت استفاده کنید، بخشی از کارها را خودتان انجام دهید، برنامه‌ریزی داشته باشید، پروژه‌ را قدم‌به‌قدم پیش ببرید.

 

به این پست امتیاز دهید

نوشته ایده‌های جذاب برای بازسازی خانه با هزینه کم اولین بار در مجله وبسایت آچاره. پدیدار شد.



Source link

دیدگاه خود را بنویسید

تماس فوری