فروشنده یا ارائه دهنده خدمات

غول جاده‌ای با روح مسابقه

  1. خانه
  2. Uncategorized
  3. جزئیات نویسنده
غول جاده‌ای با روح مسابقه


به گزارش مجله ماشین، قدرت بیشتر، بهینه‌سازی آیرودینامیکی با کاهش بیشتر نیروی بالابر و سیستم خنک‌کاری بهبودیافته، همگی در افزایش دینامیک رانندگی و ثبت زمان‌های سریع‌تر در پیست نقش دارند.

در عین حال، مدل جدید همان مزایای دیگر اعضای خانواده‌ی AMG GT را ارائه می‌دهد.

بر اساس تقاضای مشتریان برای بهبود قابلیت استفاده‌ی روزمره نسبت به سری‌های قبلی، نسل دوم AMG GT فضایی جادار و دیده‌بان خوبی را به سرنشینان ارائه می‌دهد.

همچنین به‌صورت سفارشی با صندلی‌های ۲+۲ در دسترس است.

مرسدس-آام‌گ GT63 پرو ۲۰۲۵
مرسدس-آام‌گ GT63 پرو ۲۰۲۵

اجزای پیشرفته‌ی فن‌آوری نظیر سیستم تعلیق AMG ACTIVE RIDE CONTROL با تثبیت‌کننده‌ی فعال غلتش، فرمان‌پذیری محور عقب به‌صورت استاندارد و سیستم آیرودینامیک فعال، چابکی این خودروی کوپه‌ی اسپرت را دوچندان می‌کند.

علاوه بر این، این کوپه‌ی قدرتمند نیروی خود را از طریق سیستم چهارچرخ محرک کاملاً متغیر AMG Performance 4MATIC+ به جاده منتقل می‌کند.

مرسدس-آام‌گ GT63 پرو ۲۰۲۵، اسپرت‌ترین عضو خانواده‌ی مرسدس است است.

اگر می‌خواهید نه تنها از رانندگی با AMG GT خود در خیابان لذت ببرید، بلکه چند دور سریع در پیست را نیز تجربه کنید، GT63 پرو انتخاب ایده‌آلی است.

معرفی مرسدس-آام‌گ GT63 پرو ۲۰۲۵: غول جاده‌ای با روح مسابقه
مرسدس-آام‌گ GT63 پرو ۲۰۲۵

 عملکرد موتور را افزایش داده شده و آیرودینامیک آن را با عناصری مانند سپر جلوی جدید و انحراف‌دهنده‌های هوای اضافی در زیر بدنه بهبود بخشیده‌ شده.

رادیاتورهای اضافی در گلگیرها و پمپ‌های آب برقی در رادیاتورهای نصب‌شده در بالا، حتی در شرایط استفاده‌ی شدید، پایداری را تضمین می‌کنند.

در عین حال، مرسدس-آام‌گ GT63 پرو ۲۰۲۵ قابلیت استفاده‌ی روزمره بالایی را ارائه می‌دهد.

این ترکیب عملکرد و کارایی، آن را به تکمیل‌کننده‌ی ایده‌آل خانواده‌ی AMG GT ما تبدیل می‌کند که برای هر علاقه‌مند به خودروهای اسپرت، حرفی برای گفتن دارد.

مشخصات فنی

موتور ۴.۰ لیتری V8 بیتوربوی AMG با قدرت ۴۵۰ کیلووات (۶۱۲ اسب بخار)، پیشرانه‌ای برتر را تضمین می‌کند.

این موتور ۲۰ کیلووات (۲۷ اسب بخار) بیشتر از AMG GT63 قدرت دارد و متخصصان موتور در آفالترباخ حداکثر گشتاور را برای شتاب‌گیری قدرتمندتر، ۵۰ نیوتن‌متر به ۸۵۰ نیوتن‌متر افزایش داده‌اند.

این افزایش عملکرد با تطبیق واحد کنترل موتور به دست آمده است. AMG GT63 PRO به‌ویژه در سرعت‌های بالاتر با عملکرد کلی چشمگیر خود تحت تأثیر قرار می‌دهد.

AMG GT63 پرو تنها در ۱۰.۹ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد (نیم ثانیه سریع‌تر از AMG GT63). حداکثر سرعت آن نیز به ۳۱۷ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

مرسدس-آام‌گ GT63 پرو ۲۰۲۵
مرسدس-آام‌گ GT63 پرو ۲۰۲۵

متخصصان AMG GT مدارهای خنک‌کننده‌ی دماهای بالا و پایین را تقویت کرده‌اند تا قوای محرکه حتی در زیر بار افزایش‌یافته بیش از حد داغ نشوند.

اکنون دو رادیاتور در گلگیرهای چرخ جلو سمت چپ و راست تعبیه شده‌اند. این امر عملکرد خنک‌کننده‌ی قوای محرکه و در نتیجه عملکرد کلی خودرو در پیست را افزایش می‌دهد.

رادیاتورهای نصب‌شده در بالای دیفرانسیل‌های محورهای جلو و عقب و جعبه‌دنده‌ی سیستم چهارچرخ محرک کاملاً متغیر AMG Performance 4MATIC+ اکنون به‌صورت فعال خ خنک می‌شوند.

با کمک پمپ‌های آب برقی، مایع خنک‌کننده در مدارهای خنک‌کننده‌ی مربوطه گردش می‌کند و از این رو می‌تواند گرما را به‌طور بهینه‌تر و مداوم‌تر از طریق رادیاتورهای نصب‌شده در بالا دفع کند.

Source link

نوشته غول جاده‌ای با روح مسابقه اولین بار در فروشگاه قطعات یدکی خودرو / آسان وی. پدیدار شد.



Source link

دیدگاه خود را بنویسید

تماس فوری