فروشنده یا ارائه دهنده خدمات

معرفی جدیدترین کاشی سرویس بهداشتی ایرانی

  1. خانه
  2. Uncategorized
  3. جزئیات نویسنده


اگر قصد دارید در سرویس بهداشتی خانه تغییرات اساسی ایجاد کنید و بودجه محدودی برای آن در نظر گرفته‌اید، توصیه می‌کنیم سراغ تغییرات پرهزینه مانند جابه‌جا کردن اجزای داخلی یا تغییر محل نصب لوله‌ها و مواردی از این دست نروید. شما می‌توانید با تعویض کاشی‌ها و استفاده از جدیدترین کاشی سرویس بهداشتی ایرانی که قیمت مناسبی دارند، فضای داخلی سرویس بهداشتی را به طور کامل تغییر دهید و با استفاده از خدمات رفع نم سرامیک، مشکلات نشتی و نم‌زدگی را هم برطرف کنید.

در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا ضمن معرفی جدیدترین کاشی‌های سرویس بهداشتی، معیارهای انتخاب کاشی مناسب برای سرویس بهداشتی را بیان کنیم.

نکات کلیدی

  • بهترین نوع کاشی برای سرویس بهداشتی و حمام کاشی آنتی باکتریال است که از رشد قارچ و انواع باکتری‌ جلوگیری می‌کند.
  • قبل از انتخاب رنگ و مدل کاشی برای سرویس بهداشتی بهتر است از یک متخصص مشورت بگیرید تا با بررسی ابعاد و اندازه سرویس بهداشتی، بهترین مدل کاشی را به شما معرفی کند.
  • توجه داشته باشید کاشی که برای سرویس بهداشتی و حمام تهیه می‌کنید باید در برابر رطوبت مقاوم باشد.

جدیدترین کاشی سرویس بهداشتی ایرانی

مهمترین فضای خانه فقط پذیرایی و آشپزخانه یا اتاق خواب نیست. اهمیت سرویس بهداشتی و حمام از سایر قسمت‌های خانه چیزی کم ندارد و به اندازه بخش‌های دیگر باید به آن‌ها اهمیت داده شود.

فقط با انتخاب یک کاشی مناسب و زیبا سرویس بهداشتی شما به طرز غیرقابل‌باوری تغییر خواهد کرد.

1. کاشی‌های مات و تک رنگ

یکی از جدیدترین کاشی سرامیک سرویس بهداشتی مدل کاشی و سرامیک مات است که معمولا به‌صورت تک رنگ در سرویس بهداشتی یا حمام به کار می‌رود.

مزیت این مدل کاشی و سرامیک گذشته از زیبایی و ایجاد یک فضای مدرن و مینیمال این است که لکه‌های آب و شوینده‌ها روی این مدل کاشی باقی نمی‌مانند.

در اکثر اوقات کاشی و سرامیک مات سرویس‌ها به رنگ تیره مثل مشکی، طوسی یا دودی هستند و برای خارج کردن فضا از یکدستی سایر اکسسوری‌ها و لوازم مثل کابینت روشویی را از رنگ‌های متضاد انتخاب می‌کنند.

برای اینکه زیبایی و جلوه این مدل کاشی و سرامیک به خوبی مشخص شود بهتر است از این کاشی‌ها برای سرویس‌هایی با اندازه بزرگتر استفاده کنید.

latest Iranian sanitary ware tile

2. کاشی‌های طرح چوب

خواص چوب و رنگ چوبی در زیبایی دکوراسیون ثابت شده است. تمام متخصصان دکوراسیون داخلی و دیزاینرها تاکید دارند حتما از المان‌های چوبی یا رنگ چوب در طراحی داخلی استفاده شود.

این خواص حتی در فنشگویی و ایجاد جریان مثبت انرژی در خانه هم تاثیر دارد؛ اما از آنجایی که به دلیل رطوبت بالای سرویس بهداشتی و مخصوصا حمام نمی‌توان از چوب استفاده کرد، کاشی‌های طرح چوب بهترین جایگزین آن‌ها هستند.

این مدل کاشی یکی از جدیدترین کاشی سرویس بهداشتی ایرانی است که ظاهری زیبا دارد. همچنین از نظر مقاومت به رطوبت هم دیگر نگران نخواهید بود؛ زیرا این کاشی‌ها فقط طرح و رنگ چوبی دارند و از نظر جنس و متریال از مواد مخصوص کاشی برای ساخت آن‌ها استفاده شده است.

latest Iranian sanitary ware tile

3. کاشی‌های سه بعدی

یکی دیگر از جدیدترین کاشی سرویس بهداشتی مدل کاشی‌های سه بعدی است که در سال‌های اخیر با استقبال زیادی روبه‌رو شده است.

این کاشی‌ها به فضای شما عمق می‌بخشند و جذابیت بصری بی‌نظیری در محیط ایجاد می‌کنند. تنوع بالا در طرح و رنگ این مدل کاشی‌ها به شما این امکان را می‌دهد بدون محدودیت و براساس سلیقه خود از بین مدل‌های متعدد آن انتخاب کنید.

latest Iranian sanitary ware tile

4. کاشی‌های طرحدار ترکیبی 

یکی از جدیدترین کاشی سرویس بهداشتی ایرانی مدل کاشی‌‌های ترکیبی است که یک قسمت کوچک از وسط دیوار شما با کاشی طرحدار پوشانده می‌شود. سایر قسمت‌های اطراف آن نیز با رنگ مکمل کاشی طرحدار پوشانده می‌شوند.

این مدل کاشی نسبت به مدل‌های دیگر قدمت بیشتری دارد و سال‌های بیشتری مورد استفاده قرار گرفته است؛ اما همچنان جزو طرح‌های محبوب و پرطرفدار کاشی‌های سرویس بهداشتی محسوب می‌شود.

latest Iranian sanitary ware tile

نکاتی که در انتخاب کاشی سرویس بهداشتی و حمام باید رعایت کنید

مهمتر از بحث زیبایی و ایجاد یک دکوراسیون زیبا در سرویس بهداشتی، کارایی و کیفیت کاشی‌ها است. سرویس بهداشتی و حمام به دلیل رطوبت و وجود چاه فاضلاب بیش از سایر قسمت‌ها در معرض خرابی هستند.

بنابراین زمان خرید لوازم مربوط، علاوه‌بر زیبایی و ظاهر لوازم باید به دوام و مقاومت مصالح نیز دقت داشته باشید.

متریال ساخت و کیفیت

مهمترین نکته‌ای که کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی و حمام باید داشته باشد کیفیت بالا و متریال ساخت مناسب است.

این کاشی‌ها مدام در معرض آب و انواع مواد شوینده هستند. پس نباید بعد از مدتی ظاهرشان کدر شود، شفافیت اولیه خود را از دست بدهند یا قسمت‌هایی از آن زرد و بدرنگ شوند.

برخی از مدل‌های بی‌کیفیت بعد از مدت کمی که از استفاده آن‌ها می‌گذرد طرح‌های خود را هم از دست داده و ظاهر بدی پیدا می‌کنند.

بنابراین اگر خودتان هم نمی‌توانید کیفیت کاشی‌های مخصوص سرویس بهداشتی را تشخیص دهید بهتر است از یک فرد متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

مقاوم در برابر رطوبت

اگر جدیدترین کاشی سرویس بهداشتی ایرانی را هم انتخاب کنید و زیباترین سرویس بهداشتی را هم بسازید؛ اما کاشی شما در برابر رطوبت مقاوم نباشد و به روش صحیحی ایزوگام کردن سرویس بهداشتی انجام نشود، هزینه صرف‌شده، بی‌نتیجه خواهد ماند.

البته هدر دادن هزینه خرید و نصب و… کاشی‌ها کمترین ضرری است که کاشی غیرمقاوم تحمیل می‌کند. ضرر اصلی زمانی ایجاد می‌شود که شما باید هزینه تعمیرات نفوذ و نشتی آب به داخل بافت ساختمان، برداشتن کاشی‌های فعلی و خرید و نصب کاشی‌های جدید بپردازید.

ثبت درخواست رفع نم سرویس بهداشتی بدون تخریب

قابلیت شستشو

با اینکه مدام تاکید می‌شود از شوینده‌های خیلی قوی یا ترکیب شوینده‌های مختلف برای شستشوی سرویس‌ها استفاده نشود؛ اما وسواس بعضی افراد در شستشوی سرویس بهداشتی اجازه نمی‌دهد خیلی به این توصیه‌ها پایبند باشند.

بنابراین کاشی و سرامیک شما باید قدرت تحمل شستشوهای مداوم و انواع شوینده‌ها را داشته باشد و همیشه ظاهر آن مثل روز اولش باقی بماند.

لیز نبودن

لیز و لغزنده بودن کاشی و مخصوصا سرامیک سرویس بهداشتی بسیار خطرناک است و ممکن است با عواقب بد و جبران‌‌ناپذیری همراه باشد.

به‌خصوص خانه‌ها و خانواده‌هایی که کودکان خردسال، افراد میانسال یا معلول و بیمار دارند باید بیشتر به این موضوع دقت کنند.

زیبایی و هماهنگی

بعد از تمام نکات بالا کاشی و سرامیک انتخابی شما چه جدیدترین کاشی سرویس بهداشتی ایرانی باشد چه مدل‌های قدیمی‌تر، باید زیبا باشد و با سایر اکسسوری‌ها و لوازم سرویس بهداشتی هماهنگ باشد. اطلاعات بیشتر در این زمینه را در مقاله بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی بخوانید.

ابعاد کاشی

ابعاد کاشی و سرامیکی که برای سرویس بهداشتی یا حمام خود انتخاب می‌کنید نیز بسیار مهم است. اگر ابعاد کاشی انتخابی شما متناسب با متراژ سرویس شما نباشد طرح موردنظر شما ایجاد نخواهد شد.

جمع‌بندی

تعویض کاشی‌های سرویس بهداشتی و حمام یکی از بهترین روش‌ها برای نوسازی یا بازسازی خانه است که علاوه‌بر زیبایی که دارد از نظر بهداشتی هم بسیار مناسب است.

مخصوصا حالا که جدیدترین کاشی سرویس بهداشتی ایرانی و خارجی در انواع مدل‌ها و رنگ‌های مختلف تولید شده و هر سبک سلیقه‌ای که داشته باشید به راحتی می‌توانید محصولات مناسب را پیدا و انتخاب کنید.

 فاصله شما با داشتن سرویس‌هایی زیبا که عکس‌ آن‌ها را در اینترنت یا مجله‌ها می‌بینید، فقط به اندازه تعویض کاشی و سرامیک‌های قدیمی با جدید است.

سوالات متداول

بهترین مدل کاشی سرویس بهداشتی از میان سرامیک‌های جدید کدام است؟

انتخاب کاشی بر اساس سلیقه شما، متراژ و مدل سرویس بهداشتی، سبک دکوراسیونی که مدنظر دارید و بودجه‌تان باید انجام شود.

جدیدترین مدل‌های کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی کدام مدل‌ها هستند؟

از بین کاشی‌های جدیدی که برای سرویس بهداشتی تولید شده‌اند از مدل‌های مینیمال، طرح‌های بزرگ اسلب و طرح‌های سه بعدی استقبال بیشتری شده است.

به این پست امتیاز دهید

نوشته معرفی جدیدترین کاشی سرویس بهداشتی ایرانی اولین بار در مجله وبسایت آچاره. پدیدار شد.



Source link

دیدگاه خود را بنویسید

تماس فوری