فروشنده یا ارائه دهنده خدمات

جدیدترین مدل نرده دوبلکس کدام است؟

  1. خانه
  2. Uncategorized
  3. جزئیات نویسنده
جدیدترین مدل نرده دوبلکس کدام است؟


نرده دوبلکس در منازل دوطبقه استفاده می‌شود. این نرده باعث افزایش امنیت پله شده و زیبایی منزل را نیز بیشتر می‌کند. در این مقاله بهترین و جدیدترین مدل‌های نرده دوبلکس را معرفی خواهیم کرد.

 خانه‌های دوبلکس مدرن اغلب با نرده دوبلکس تزئین و ایمن شده‌اند. بیشتر طرح‌های این نوع نرده لوکس هستند و متناسب با طراحی مدرن منازل دوبلکس ساخته شده‌اند. در زمان ساخت یا بازسازی خانه، انتخاب راه‌پله و نرده آن باید با توجه به نوع دکوراسیون منزل انجام شود. در این مطلب جدیدترین مدل‌های نرده دوبلکس را معرفی می‌کنیم تا خانه خود را بیش از پیش زیباتر کنید!

نکات کلیدی

  • نرده‌های چوبی، بتنی، آهنی، مارپیچ، شناور، فرفورژه از انواع نرده دوبلکس مدرن هستند.
  • در انتخاب نرده باید به تناسب نرده با دکوراسیون و فضای منزل، رعایت ابعاد و اندازه مناسب و همچنین استانداردها و کیفیت نرده توجه کرد.
  • ارتفاع و عرض نرده باید متناسب با ابعاد پله و فضای منزل شما باشد. کوتاه بودن یا بلند بودن بیش از حد ارتفاع نرده کارایی آن را کاهش می‌دهد.

نرده دوبلکس چیست؟

نرده دوبلکس نرده‌ای است که کنار راه‌پله نصب شده و باعث ایجاد امنیت پله و همچنین زیبا نمودن فضای اطراف آن می‌شود. از این نرده به طور معمول در منازل دوبلکس (دوطبقه) استفاده می‌شود و طبقات اول و دوم در منازل دو طبقه از طریق راه‌پله به یکدیگر اتصال پیدا می‌کنند.

نرده دوبلکس معمولا از موادی مانند فولاد، چوب، شیشه یا آلومینیوم ساخته می‌شود. این نوع نرده در طرح‌های مختلفی از کلاسیک گرفته تا مدرن و هنری ساخته شده که باید متناسب با سبک منزل باشد.

انتخاب نرده دوبلکس مناسب چه اهمیتی دارد؟

انتخاب نرده مناسب برای راه‌پله فضای داخلی اتاق نشیمن را بزرگتر نشان می‌دهد و همین عنصر کمک می‌کند تا قسمت پله‌ها کاملا متناسب به‌نظر برسد. همچنین ایمنی ساکنین و مخصوصا افراد خردسال و سالمند را در بالا رفتن و پایین آمدن از راه‌پله حفظ می‌کند.

نرده دوبلکس نقش مهمی در خانه‌های لاکچری و اعیانی دارد. به همین دلیل است که انتخاب مناسب این نرده، زیبایی ساختمان شما را دوچندان می‌کند.

محاسبه رایگان هزینه بازسازی و دکوراسیون ساختمان !

 در انتخاب نرده دوبلکس به چه مواردی توجه کنیم؟

همانطور که بیان شد، انتخاب نرده دوبلکس مناسب، گذشته از زیبایی‌بخشی به دکوراسیون داخلی، برای تامین ایمنی افراد هم بیسیار مهم است؛ بنابراین لازم است که در هنگام انتخاب نرده به نکات زیر توجه کنید.

1. هماهنگی نرده با فضای اطراف

نرده باید از نظر ساختار و مواد به‌کار رفته، رنگ و همچنین مدل و ابعاد با منزل شما و فضای اطراف نرده هماهنگی داشته باشد.

2. داشتن اندازه و ابعاد مناسب

ارتفاع و عرض نرده باید متناسب با ابعاد پله و فضای منزل شما باشد. کوتاه بودن یا بلند بودن بیش از حد ارتفاع نرده کارایی آن را کاهش می‌دهد.

3. رعایت استانداردها و کیفیت در ساخت

نرده‌ای را انتخاب کنید که استانداردهای لازم را دارد و از کیفیت مناسبی برخوردار است. جنس نرده باید در مقابل فشار و زنگ‌زدگی مقاوم باشد.

معرفی جدیدترین مدل‌های نرده دوبلکس

در این قسمت انواع نرده دوبلکس را معرفی می‌کنیم تا متناسب با منزل خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.

1. نرده مرمر با پانل شیشه‌ای

نرده‌هایی با پانل شیشه‌ای به خانه شما ظاهری تمیز می‌بخشند و آن را جادارتر نشان می‌دهند. اگر کفپوش خانه از سنگ مرمر است می‌توانید از نرده مرمر استفاده کنید تا سازگاری بیشتری بین عناصر دکوراسیون ایجاد شود.

انواع نرده شیشه ای، ظاهری لوکس و مجلل به منزل شما می‌دهد. همچنین می‌توانید از فضای زیر پله‌ها برای ذخیره‌سازی استفاده کنید. اگر به دنبال نرده کاربردی با اشغال فضای کم هستید، این طرح کاملا مناسب است.

What is a duplex stair rod

2. نرده مارپیچ آهنی مناسب اتاق نشیمن شیک شما!

نرده آهنی مشکی کنتراست قابل‌توجهی با دیواره و کف منزل رنگ روشن شما ایجاد می‌کند. این نرده‌ها توجه را به خود جلب می‌کنند و به عنوان نقطه کانونی منزل شما در نظر گرفته می‌شوند. در نتیجه، شلوغی اتاق نشیمن کمتر به‌چشم می آید! با انتخاب کفپوش چوبی می‌توانید فضا را زیباتر کنید.

Duplex stair rod

3. نرده بتنی

اگر به اتاق نشیمن به سبک صنعتی علاقه‌مند هستید، راه‌پله با نرده بتنی همان چیزی است که به سبک موردعلاقه شما نزدیک است.

نگهداری بتن نسبتا آسان‌تر و ارزان‌تر است. این نرده به منزل شما ظاهری روستایی را اضافه می‌کند که برای یک سبک صنعتی بسیار سرد، ضروری است. انتخاب روکش آجری و اضافه کردن چند نقاشی روی دیوار راه‌پله، زیبایی منزل شما را چند برابر می‌کند!

بازسازی خانه
بازسازی خانه

Duplex stair rod model

4. نرده چوبی شناور

نرده‌های شناور نیز نوعی از نرده هستند که فضای کمی اشغال کرده و منزل شما را جادارتر نشان می‌دهند. این نوع راه‌پله به‌گونه‌ای است که نرده در یک طرف دیوار ثابت می‌شود و طرف دیگر شناور باقی می‌ماند.

با انتخاب این طرح نرده، ظاهری هنری، ساده و در عین‌حال شیک به منزل خود خواهید داد!

The newest model of duplex stair rod

5. نرده به سبک اسکاندیناوی با مش فلزی

انتخاب این نوع نرده کمک می‌کند تا فضای داخلی اتاق نشیمن شما شیک و منحصربه‌فرد به‌نظر برسد. در قسمت زیرین راه‌پله دوبلکس خود مش اضافه کنید.

اضافه کردن ورق مشبک فلزی پلکان شما را محکم‌تر و بادوام‌تر می‌کند و در عین‌حال ظاهر جذابی به پله‌های شما می‌دهد.

The newest model of duplex stair rod

6. نرده چوبی بادگیر

راه‌پله‌های بادگیر حالت چرخشی دارند و تا حدی شبیه به راه‌پله‌های ال شکل هستند. در دکوراسیون معاصر کمتر از آنها استفاده می‌شود. با این حال اگر دوست دارید ظاهر سنتی در خانه خود داشته باشید، می‌توانید این مدل را امتحان کنید!

Modern duplex stair rod

7. ایده نرده ارگانیک

می‌توانید نرده‌های کناری راه‌پله را به‌گونه‌ای طراحی کنید که بتوان از نرده‌ها به عنوان گلدان نیز استفاده کرد! در این صورت می‌توانید گیاهان خود را دو طرف نرده قرار داده و صحنه زیبایی ایجاد کنید. نرده‌های ارگانیک برای افرادی که عاشق گل و گیاه هستند، مناسب است.

ایده دیگری که تقریبا هیچ هزینه‌ای برای نصب نرده برای شما نخواهد داشت، ایده نرده ارگانیک است. در این ایده، از گلدان به جای نرده استفاده می‌شود که البته چندان ایمن نیست؛ اگرچه این ایده، باعث زیبایی دکوراسیون می‌شود، اما ایمنی قابل‌قبولی ندارد.

Duplex stair rod

ثبت درخواست بازسازی خانه

8. نرده دوبلکس فرفورژه

امروزه استفاده از نرده‌های ساخته‌شده از فلز فرفورژه رواج زیادی یافته است. این فلز ظاهر زیبایی دارد و جلوه‌ای لوکس و مدرن به نرده‌های شما می‌بخشد. از اجزای مهم نرده‌ها گل نرده است که از فلز فرفورژه ساخته شده است. این فلز علاوه‌بر ظرافت و زیبایی، از مقاومت بالایی نیز برخوردار است.

Wrought iron duplex stair rod

جمع‌بندی

در این مقاله بهترین مدل‌های نرده دوبلکس را معرفی کردیم. برای انتخاب نرده مناسب باید به تناسب نرده با دکوراسیون و رنگ‌های منزل خود توجه کنید. همچنین مقاومت نرده و استانداردهای لازم ساخت آن نیز باید انتخاب نرده مورد توجه قرار گیرد. در این رابطه می‌توانید با متخصصان و طراحان دکوراسیون داخلی آچاره مشورت کنید و با توجه به شرایط و متراژ خانه خود، بهترین نرده دوبلکس را انتخاب کنید.

سوالات متداول

بهترین نرده دوبلکس مدرن کدام است؟

نرده‌های چوبی، بتنی، آهنی، مارپیچ، شناور، فرفورژه از انواع نرده دوبلکس مدرن هستند که در خانه‌های مدرن امروزی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

نرده پله دوبلکس استیل در چه طرح‌ها و رنگ‌هایی موجود است؟

نرده پله استیل دوبلکس انواع مختلفی دارد. نرده استیل عمودی، نرده استیل شیشه‌خور، نرده استیل پایه پیچ، پایه اشکی، مشکی، طلایی، برنزی، مکعبی، شش خط و … از انواع نرده پله دوبلکس استیل هستند.

قیمت نرده دوبلکس به چه عواملی بستگی دارد؟

کیفیت مواد استفاده‌شده در نرده، متراژ، هزینه حمل و نقل و ایاب و ذهاب از مواردی هستند که بر قیمت نرده اثرگذارند.

به این پست امتیاز دهید

نوشته جدیدترین مدل نرده دوبلکس کدام است؟ اولین بار در مجله وبسایت آچاره. پدیدار شد.



Source link

دیدگاه خود را بنویسید

تماس فوری