فروشنده یا ارائه دهنده خدمات

کم شدن صدای مکالمه گوشی سامسونگ

  1. خانه
  2. Uncategorized
  3. جزئیات نویسنده
کم شدن صدای مکالمه گوشی سامسونگ


آیا میدانید کم شدن صدای مکالمه گوشی سامسونگ و یا دیگر برندهایی گوشی چیست؟ آیا می‌ دانید گاهی علت کم بودن صدا و یا قطعی آن بسیار ساده است و تنها با داشتن مقداری اطلاعات می‌توانید در اسرع وقت مشکل خود را حل کنید. این روز‌ها از اسپیکر گوشی‌ ها استفاده‌ی زیادی می‌ شود و اگر مراقبت درستی از تلفن همراه خود نداشته باشید، اسپیکر موبایل شما دچار خرابی خواهد شد.

اما نگران نباشید، ما در این مقاله آموزش رفع کم شدن صدای مکالمه گوشی سامسونگ و یا دیگر گوشی ها را به طور کامل و جامع برایتان شرح می‌ دهیم. در ابتدا مشکلاتی که باعث قطعی و یا کم بودن صدای اسپیکر‌تان می‌ شود را توضیح داده، سپس مراحل رفع مشکل ضعیف شدن صدای گوشی را شرح می دهیم.

آموزش تعمیرات موبایل

اگر شما هم به تعمیرات موبایل علاقه مند هستید میتوانید در دوره آموزش تعمیرات موبایل که تحت نظر اساتید شناخته شده از مقدماتی تا پیشرفته و کاملاً عملی و تخصصی در آموزشگاه فن آموزان برگزار میشود شرکت کرده و مدرک فنی حرفه ای آن را دریافت کنید. جهت مشاهده جزئیات و شرایط این دوره روی تصویر بالا کلیک کنید و یا با آموزشگاه تماس حاصل فرمایید.

تماس با فن آموزان

کم شدن صدای مکالمه گوشی سامسونگ

  • آپدیت نبودن نرم‌ افزار‌های گوشی
  • کم بودن صدا در قسمت تنظیم صدا
  • مشکل در لوازم جانبی متصل به گوشی
  • نشست گرد‌ و‌ غبار روی اسپیکر
  • ضعیف بودن آنتن دهی تلفن همراه
  • خراب بودن قطعه اصلی اسپیکر
  • پاره شدن تور‌های اسپیکر گوشی
  • غبار و آب درون اسپیکر
  • و …

فیلم راهنمای کامل رفع مشکل ضعیف شدن صدای گوشی

رفع مشکل صدای ضعیف اسپیکر گوشی

گوشی تلفن همراه خود را ریستارت و آپدیت کنید و سیستم عامل دستگاه خود را بروز رسانی کنید. برای به روز رسانی گوشی، وارد قسمت تنظیمات شده و در قسمت بروز رسانی، گوشی خود را آپدیت کنید.

جهت ریستارت کردن گوشی تلفن همراه، مراحل زیر را یک‌به‌یک انجام دهید:

  • همزمان با این که کلید کاهش صدا را فشار می‌ دهید، کلید روشن و خاموش را نیز به مدت چند ثانیه نگه دارید.
  • در مرحله دوم چند ثانیه فرصت دهید تا گوشی ریستارت شود.و در آخر پس از ریستارت شدن گوشی، صدای تلفن همراه خود را بررسی کنید.
  • اکنون ممکن است حتی با امتحان کردن تمام راه حل‌های بالا، باز صدای اسپیکر کم باشد. در این صورت به احتمال زیاد مشکل از نرم افزار‌های تلفن همراه شماست.

رفع مشکل صدای ضعیف اسپیکر گوشی

تنظیمات کارخانه برای رفع مشکل صدای گوشی

  • در ابتدا به قسمت تنظیمات گوشی بروید.
  • در قسمت انتهایی تنظیمات گزینه‌ای به نام Backup & Reset وجود دارد، روی آن کلیک کنید.
  • پس از آن صفحه‌ای برای شما نمایش داده می شود که در قسمت انتهایی این صفحه گزینه Factory data reset را مشاهده می‌کنید.
  • با کلیک بر روی این گزینه، تلفن همراهتان به تنظیمات کارخانه می رود.
  • اکنون چند ثانیه صبر کنید، تلفن همراهتان که روشن شد، صدای اسپیکر گوشی را چک کنید.
  • اگر همچنان صدای اسپیکر گوشی موبایلتان مشکل داشت، باید جهت رفع مشکل اسپیکر گوشی های موبایل،  تلفن همراهتان از نظر فنی مورد بررسی قرار گیرد.

بررسی سخت افزار و یا نرم افزار گوشی موبایل

ممکن است در زمان گوش دادن به موزیک، آمدن پیام برای شما و یا صحبت کردن با مخاطبی آن طرف خط به یکباره صدای اسپیکر گوشی قطع شود. در این هنگام به احتمال زیاد اسپیکر خارجی و یا داخلی گوشی موبایلتان دچار آسیب شده است. در واقع هیچ صدایی را از اسپیکر نمی‌شنوید، حتی اگر هدست و یا هدفونی را به تلفن همراهتان متصل کنید.

در این هنگام به احتمال خیلی زیاد، این مشکل ریشه سخت افزاری دارد. اما برای آن که مطمئن شوید منشأ مشکلات از کجاست، باید به سراغ ابزار Device Diagnostic Too بروید و اسپیکر‌های گوشی را تست کنید.

بررسی سخت افزار و یا نرم افزار گوشی موبایل

برای رفع مشکل قطعی صدا، مراحل زیر را با‌دقت و گام‌به‌گام انجام دهید:

در ابتدا کد #۷۳۵۳#* را با استفاده از تلفن همراه خود شماره‌گیری نمایید، پس از شماره‌گیری منوی تشخیص ابزار دستگاه برای شما نشان داده می‌شود.

در گام دوم، برای تست اسپیکر خارجی بر روی گزینه‌ی، Speaker کلیک کنید. اگر اسپیکر خارجی مشکلی نداشته باشد، صای بسیار بلند و واضحی را از گوشی همراه خود خواهید شنید. در این هنگام با کلیک دوباره بر روی Speaker صدای اسپیکر را قطع کنید.

اگر مشکل رفع نشد، برای رفع مشکل اسپیکر گوشی های موبایل به سراغ تست اسپیکر داخلی بروید. برای این کار، در ابتدا بر روی گزینه Melody کلیک کنید. اگر از Earpiece (در واقع Earpiece بلند‌گوی کوچکی می‌باشد که از طریق آن، صدای مخاطب را در هنگام صحبت آن طرف خط می‌شنوید) صدای موزیک بیاید، یعنی اسپیکر داخلی دچار مشکل نیست و باید به سراغ تست  قسمت‌های نرم افزار گوشی بروید.

اکنون راه حل دیگری را در ادامه شرح می‌دهیم.

تست قسمت های نرم افزاری گوشی موبایل

اگر با تست مراحل بالا مشکل اسپیکر گوشی تلفن همراه رفع نشد، به سراغ بخش نرم افزاری گوشی تلفن همراه خود بروید. با انجام مراحل زیر، مشکل قطع بودن صدای اسپیکر‌تان را رفع کنید:

  • در ابتدا باید تلفن همراه خود را Reboot کنید.
  • گاهی اوقات ممکن است به دلیل اتصال تلفن همراهتان به یک بلوتوث خارجی در اطرافتان، صدای اسپیکر گوشی قطع شده باشد و شاید با قطع کردن بلوتوث خود، مشکلتان حل شود.
  • تلفن همراه خود را Factory rese کنید.

در ابتدا باید تلفن همراه خود را Reboot

ممکن است مشکل قطع بودن صدای اسپیکر از قسمت سخت افزار گوشی باشد. در این هنگام باید از متخصصان گوشی کمک بگیرد. می‌توانید به مراکز تعمیر گوشی بروید و از آن‌ها بخواهید سخت افزار گوشی شما را بررسی کنند. البته این نکته را فراموش نکنید، که قبل از تحویل گوشی خود به تعمیرکار به آرامی چند ضربه بر روی اسپیکر گوشیتان بزنید، زیرا ممکن است اتصال سیم‌های اسپیکر دچار مشکل شده باشد و با انجام این کار، مجددا مثل روز اول صدای اسپیکر‌تان را بشنوید.

راه حل قطع شدن صدای اسپیکر گوشی

گاهی هم پیش می‌آید که در هنگام صحبت کردن به صورت ناگهانی تلفن همراه بر روی ویبره و یا سایلنت می‌رود. این یک مشکل نرم افزاری در گوشی‌ها می‌باشد. برای رفع این مشکل راه حل‌های زیر را امتحان کنید: باید گوشی موبایل خود را به حالت Safe Mode ببرید.

  • در ابتدا موبایل خود را خاموش کنید.
  • با نگه داشتن دکمه‌ی پاور گوشی، بعد از چند ثانیه گوشی خاموش می‌شود.
  • سپس گزینه Lock Screen را در گوشی خود پیدا کرده و بر روی آن کلیک کنید.
  • بعد از آن گزینه Safe Mode را مشاهده می‌کنید. باید بدانید که موبایل‌ها در حالت Safe Mode، هیچ برنامه‌ای را بر روی گوشی نشان نمی‌دهند.
  • اگر Safe Mode در حالت Mute نبود، پس باید به دنبال برنامه‌ای بگردید که این مشکل را ایجاد کرده است، و با حذف آن مشکل را حل کنید.

توی انتخاب مسیر تردید داری؟ مشاورین ما، بهترین راهکار رو برای تو دارن!

جهت دریافت مشاوره رایگان شماره موبایل خود را وارد کنید.

"*" indicates required fields

Hidden

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

gform.initializeOnLoaded( function() {gformInitSpinner( 30, ‘https://fanamoozan.com/wp-content/plugins/gravityforms/images/spinner.svg’, true );jQuery(‘#gform_ajax_frame_30’).on(‘load’,function(){var contents = jQuery(this).contents().find(‘*’).html();var is_postback = contents.indexOf(‘GF_AJAX_POSTBACK’) >= 0;if(!is_postback){return;}var form_content = jQuery(this).contents().find(‘#gform_wrapper_30’);var is_confirmation = jQuery(this).contents().find(‘#gform_confirmation_wrapper_30’).length > 0;var is_redirect = contents.indexOf(‘gformRedirect(){‘) >= 0;var is_form = form_content.length > 0 && ! is_redirect && ! is_confirmation;var mt = parseInt(jQuery(‘html’).css(‘margin-top’), 10) + parseInt(jQuery(‘body’).css(‘margin-top’), 10) + 100;if(is_form){jQuery(‘#gform_wrapper_30’).html(form_content.html());if(form_content.hasClass(‘gform_validation_error’)){jQuery(‘#gform_wrapper_30’).addClass(‘gform_validation_error’);} else {jQuery(‘#gform_wrapper_30’).removeClass(‘gform_validation_error’);}setTimeout( function() { /* delay the scroll by 50 milliseconds to fix a bug in chrome */ jQuery(document).scrollTop(jQuery(‘#gform_wrapper_30’).offset().top – mt); }, 50 );if(window[‘gformInitDatepicker’]) {gformInitDatepicker();}if(window[‘gformInitPriceFields’]) {gformInitPriceFields();}var current_page = jQuery(‘#gform_source_page_number_30’).val();gformInitSpinner( 30, ‘https://fanamoozan.com/wp-content/plugins/gravityforms/images/spinner.svg’, true );jQuery(document).trigger(‘gform_page_loaded’, [30, current_page]);window[‘gf_submitting_30’] = false;}else if(!is_redirect){var confirmation_content = jQuery(this).contents().find(‘.GF_AJAX_POSTBACK’).html();if(!confirmation_content){confirmation_content = contents;}setTimeout(function(){jQuery(‘#gform_wrapper_30’).replaceWith(confirmation_content);jQuery(document).scrollTop(jQuery(‘#gf_30’).offset().top – mt);jQuery(document).trigger(‘gform_confirmation_loaded’, [30]);window[‘gf_submitting_30’] = false;wp.a11y.speak(jQuery(‘#gform_confirmation_message_30’).text());}, 50);}else{jQuery(‘#gform_30’).append(contents);if(window[‘gformRedirect’]) {gformRedirect();}}jQuery(document).trigger(‘gform_post_render’, [30, current_page]);} );} );

person
دریافت مشاوره رایگان

مقاله “ کم شدن صدای مکالمه گوشی سامسونگ” حاصل تلاش تیم تحریریه دپارتمان برق فن آموزان بود  آموزشگاه فن آموزان برگزار کننده دوره های آموزشی از جمله تعمیرات موبایل ، آموزش تعمیرات لپ  تاپ ، آموزش plc ، آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی و … با ارائه مدرک فنی حرفه ای می باشد. برای مشاهده عناوین بیش از هشتاد دوره آموزشی به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید

کامنت بگذارید

2.3/5 – (3 امتیاز)

نوشته کم شدن صدای مکالمه گوشی سامسونگ اولین بار در آموزشگاه فنی و حرفه ای فن آموزان. پدیدار شد.



Source link

دیدگاه خود را بنویسید

تماس فوری