فروشنده یا ارائه دهنده خدمات

مشخصات دوربین مداربسته مناسب طلافروشی

  1. خانه
  2. Uncategorized
  3. جزئیات نویسنده


ضرورت و حساسیت دوربین مداربسته مناسب طلافروشی به دلیل ارزش و قیمت کالاهای داخل مجموعه بیشتر است. وقتی به فروشگاه‌های فروش دوربین‌های مداربسته بروید با حجم زیادی دوربین‌های متنوع روبه‌رو می‌شوید که هرکدام از آن‌ها ویژگی‌های خاص خودشان را دارند.

طبیعی است که شما در میان تنوع این دوربین‌ها سردرگم شوید و ندانید کدام یک از آن‌ها برای طلافروشی مناسب‌تر است. از طرفی دوربینی که برای طلافروشی انتخاب می‌کنید باید کاملا ایمن و کارآمد باشد.

پس اگر نمی‌خواهید دچار ضررهای سنگین انتخاب نادرست دوربین مداربسته برای طلافروشی شوید، لازم است فاکتورهای امنیتی که برای نصب دوربین مداربسته طلافروشی در نظر می‌گیرید، کاملا متناسب باشد.

نکات کلیدی

  • بهتر است تمام دوربین‌های شما کاملا واضح و در معرض دید نباشند و تعدای از آن‌ها از جلوی دید پنهان باشند.
  • حتما از داده‌ها و اطلاعات دوربین‌های خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.
  • زمانی که در مغازه حضور ندارید به‌طور مداوم دوربین‌ها را چک کنید و در دسترس باشید تا متوجه آلارم‌های امنیتی دوربین‌ها بشوید.

ویژگی‌ها و مشخصات دوربین مداربسته مناسب طلافروشی

دوربین مداربسته در طلافروشی در واقع نوعی بیمه کردن خود و سرمایه‌تان است؛ اما نه هر دوربینی! متاسفانه طلافروشی‌ها همیشه در معرض خطر هستند و هرروز آمار سرقت از آن‌ها ثبت می‌شود.

با نصب یک دوربین مناسب نمی‌توان گفت دیگر هیچ سرقتی از مغازه طلافروشی اتفاق نمی‌افتد؛ اما به میزان قابل توجهی میزان سرقت‌ها کاهش می‌یابند و امنیت بیشتری خواهید داشت.

در ادامه به معرفی دوربین مداربسته مناسب طلافروشی می‌پردازیم و به این سوال پاسخ خواهیم داد که دوربین مداربسته چه امکاناتی باید داشته باشد؟

مشاهده قیمت نصب دوربین مداربسته

1. قابلیت وضوح کامل و دید در شب

مهم نیست درب مغازه طلافروشی شما چقدر محکم است یا چند دزدگیر و کرکره‌های ضدسرقت برای مغازه خود تعبیه کرده‌اید.

یک تیم از سارقان حرفه‌ای ممکن است بتوانند از سد تمام این موارد امنیتی عبور کنند و خودشان را به طلاهای داخل مغازه و گاوصندوق شما برسانند.

بنابراین نصب دوربینی که در تاریکی مطلق هم بتواند به وضوح همه چیز را ثبت و ضبط کند، بسیار کمک‌کننده است. علاوه‌برآن کیفیت تصاویر ضبط شده در این نوع دوربین بسیار حائز اهمیت است.

شاید در فضاهای دیگر تصاویر با کیفیت کم یا معمولی هم مناسب و قابل قبول باشند؛ اما در طلافروشی کیفیت تصاویر از اهمیت بالایی برخوردار است.

2. ثبت دقیق جزئیات و قابلیت زوم بالا

دوربین مداربسته در طلافروشی باید آنقدر قدرت زوم بالایی داشته باشد که بتواند حتی گرم و سوت طلایی که روی ترازو وزن می‌کنید را ثبت کند.

این قابلیت دوربین مداربسته باعث می‌شود همیشه تمام جزئیات ضبط شوند و در صورت لزوم بتوانید به کمک آن پیگیری‌های قانونی خود را انجام دهید.

CCTV camera suitable for gold shops

3. داشتن قابلیت‌های متنوع 

دوربین مداربسته مناسب طلافروشی باید قابلیت کنترل از راه دور داشته باشد، به سیستم ضدسرقت و دزدگیر متصل باشد و فضای ذخیره‌سازی بی‌حدواندازه‌ای مثل فضای ابری داشته باشد.

همچنین این دوربین باید قابلیت ضبط صدا داشته باشد و به سیستم ارسال آلارم هشدار نیز مجهز باشد تا در صورت بروز هرگونه اتفاق خیلی زود شما را باخبر کند.

علاوه‌بر تمام موارد ذکر شده دوربین باید قدرت چرخش 360 درجه‌ای هم داشته باشد و باید بتواند از تمامی زوایا تصاویر را به خوبی ثبت و ضبط کند.

بهترین مکان برای نصب دوربین مداربسته در طلافروشی کجاست؟

معمولا مغازه‌های طلافروشی متراژ خیلی زیادی ندارند؛ اما همان مغازه کوچک هم به چندین دوربین مداربسته نیاز دارد تا بتواند تاحدی امنیت شما را تامین کند.

روشن است که محل نصب دوربین مداربسته اهمیت بالایی دارد. برخی نقاط در فضای شما جزو نقاط استراتژیک محسوب می‌شوند که دوربین مداربسته باید در آنجا نصب شود تا کارایی بیشتری داشته باشد.

برخی از این نقاط عبارت‌اند از:

بالای درب خروج

درب ورودی یکی از مهمترین مکان‌هایی است که نیاز به دوربین مداربسته دارد. این دوربین می‌تواند خارج کردن طلا را ضبط کند.

همچنین نصب دوربین در این نقطه به شما کمک می‌کند زمانی که می‌خواهید قفل درب را بزنید تا افراد وارد مغازه شوند، تصاویر افراد را به خوبی ضبط کند و شما بتوانید افراد مشکوک را شناسایی کنید.

اگر مغازه شما به شکلی است که درب ورودی در فرورفتگی قرار دارد بهتر است از دوربین‌هایی که برد بیشتری دارند استفاده کنید تا فضای بیشتری را تحت پوشش داشته باشند.

نصب دوربین مداربسته
نصب دوربین مداربسته

بالای ویترین خارجی

یک دوربین را باید در قسمت بالایی ویترین خارجی خود قرار دهید به‌طوری که فضای جلوی مغازه شما را به همراه ویترین کاملا کاور کند. این دوربین می‌تواند رفت‌وآمد مشکوک جلوی ویترین را ضبط کند.

نصب دوربین در فضای داخلی

اینکه چه تعداد دوربین برای فضای داخلی مغازه‌تان نیاز دارید به متراژ و اندازه فضای طلافروشی بستگی دارد. دوربینی که داخل مغازه‌تان نصب می‌کنید باید تسلط کامل به ترازوی طلافروشی، افرادی که طرف دیگر میز پیشخوان ایستاده‌اند و ویترین داخلی و قسمت داخلی ویترین خارجی داشته باشد.

دوربین مسلط به گاوصندوق

اگر گاوصندوق مخصوص طلاها یا اسناد مهمتان را در مغازه خود نگهداری می‌کنید، یک دوربین باید مخصوص گاوصندوق شما باشد. برقراری امنیت این قسمت از مغازه شما اهمیت بسیار زیادی دارد.

معرفی 3 دوربین مداربسته مناسب طلافروشی

 پیدا کردن دوربینی که تمام مشخصات گفته شده را داشته باشد و برای طلافروشی مناسب باشد در میان تنوع زیاد دوربین‌های مداربسته کار سختی است.

به همین علت برخی از بهترین دوربین‌هایی که برای طلافروشی مناسب هستند را به شما معرفی می‌کنیم تا انتخاب برای شما راحت‌تر باشد.

CCTV camera suitable for gold shops

1. دوربین مناسب برای درب ورودی

دوربینی که در قسمت ورودی مغازه طلافروشی استفاده می‌کنید باید حداقل 4 مگاپیکسل باشد و قابلیت تشخیص چهره افراد را هم داشته باشد.

  • دوربین مداربسته دام اکسوم مدل EIPC-D234AL
  • دوربین مداربسته دام یونی آرک مدل IPC-D114PF28

این دو دوربین دارای قابلیت دید در شب، قابلیت شمارش تعداد افراد، قابلیت تشخیض چهره و کبفیت 4 مگاپیکسلی با وضوح بالا دارند.

2. دوربین 17HOTIT3F

این دوربین از مدل میکروفون‌دار است که وضوح 5 مگاپیکسلی دارد و برای فضاهایی تا 500 متر مناسب و قابل استفاده است.

یکی از مزایای این دوربین میکروفون داشتن آن است که می‌تواند به خوبی صدای افراد را هم ضبط کند. از قابلیت‌های این دوربین می‌توان به قابلیت WDR در آن اشاره کرد و همچنین قابلیت تنظیم نور در شب و روز نیز از جمله قابلیت‌های دیگر این دوربین است.

3. دوربین مداربسته دالاهو مدل HDW3441TMP-AS-0280B

اگر به یک دوربین با برد متوسط، فابلیت دید در شب و ضدآب نیاز دارید، دوربین مداربسته دالاهو مدل HDW3441TMP-AS-0280B گزینه مناسبی برای شما است.

برد دید این دوربین تقریبا 50 متر است که با کیفیت 4 مگاپیکسلی که دارد تصاویر باکیفیت و واضحی را حتی در شب و فضای تاریک برای شما صبط می‌کند.

نصب دوربین مدار بسته

جمع‌بندی

در این مقاله ویژگی‌های دوربین مداربسته مناسب طلافروشی و چند مدل مناسب و پرفروش از این دوربین‌ها را باهم بررسی کردیم.

وجود دوربین‌ها برای هر طلافروشی لازم است اما کافی نیست. حتی اگر تمام نکات مربوط به دوربین مداربسته طلافروشی را هم رعایت کرده باشید، این دوربین‌ها به تنهایی نمی‌توانند امنیت مغازه شما را تامین کنند.

بنابراین در کنار انتخاب دوربین‌های مناسب باید سایر نکات ایمنی را هم رعایت کنید تا مشکلی پیش نیاید.

سوالات متداول

بهترین مکان‌ها برای نصب دوربین مداربسته کجا هستند؟

بهترین نقاطی که باید دوربین مداربسته نصب کنید درب ورود و خروج، داخل ویترین‌ها، بیرون مغازه و جلوی گاوصندوق است.

چند تا دوربین برای یک مغازه طلافروشی کافی است؟

تعداد دوربین‌ها به اندازه متراژ فضا و موارد دیگری بستگی دارد ولی حداقل به سه یا چهار دوربین مداربسته نیاز خواهید داشت.

آیا دوربین مداربسته به تنهایی برای امنیت مغازه طلافروشی کافی است؟

خیر. دوربین مداربسته فقط بخشی از امنیت مغازه شما را تامین می‌کند و شما برای امنیت بیشتر باید از سایر روش‌ها مثل دزدگیر، کرکره‌های برقی، شیشه‌های نشکن و… نیز استفاده کنید.

به این پست امتیاز دهید

نوشته مشخصات دوربین مداربسته مناسب طلافروشی اولین بار در مجله وبسایت آچاره. پدیدار شد.



Source link

دیدگاه خود را بنویسید

تماس فوری