فروشنده یا ارائه دهنده خدمات

معرفی فلو توز؛ بزرگ ترین موتورسیکلت تورینگ برقی دنیا | اسب بخار

  1. خانه
  2. Uncategorized
  3. جزئیات نویسنده
معرفی فلو توز؛ بزرگ ترین موتورسیکلت تورینگ برقی دنیا | اسب بخار


معرفی فلو توز؛ بزرگ ترین موتورسیکلت تورینگ برقی دنیا

موتورسیکلت فلو توز
موتورسیکلت فلو توز

فلو توز یک موتور سیکلت برقی و بسیار بزرگ مختص سفرهای بین شهری است که با هر بار شارژ، قادر به پیمایش ۷۲۰ کیلومتر خواهد بود.


فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید


فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

شرکت تایلندی فلو (Felo) به تازگی از یک موتورسیکلت تورینگ برقی و بسیار بزرگ با نام توز (Tooz) رونمایی کرده است. فلو توز با پیمایش ۷۲۰ کیلومتری اش این روزها در دنیای موتورسیکلت ها سر و صدای زیادی به پا کرده است. پیمایشی که مستلزم به کارگیری باتری های بزرگ است و به همین سبب جثه این موتورسیکلت نیز بزرگ تر از حد معمول شده است.

فلو توز

موتورسیکلت فلو توز
موتورسیکلت فلو توز

حداکثر سرعت این موتورسیکلت به ۲۰۱ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و شعاع حرکتی آن نیز ۷۲۰ کیلومتر خواهد بود. شارژ سریع این موتورسیکلت هم ۲۰ دقیقه به طول می انجامد. فلو توز در بخش ظاهری از پنل هایی یکپارچه و صیقلی بهره می گیرد و کلیت طراحی این تورینگ برقی شما را به یاد تورینگ های ب ام و و همچنین هوندا گلدوینگ می اندازد. چراغ های جلو نیز طراحی بسیار مدرن و شکیلی دارند.

فلو توز می‌تواند با گوشی راکب هماهنگ شود و از طریق یک نمایشگر ۱۲ اینچی و سیستم صوتی ۶ کاناله اطلاعات را در اختیار مالک بگذارد. نمایشگر بزرگ این موتورسیکلت همچنین برای سیستم ناوبری به کار می‌رود. دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم پایش فشار باد لاستیک‌ ها، ترمز ضد قفل و کنترل کشش نیز از دیگر ویژگی های این تورینگ برقی به شمار می آیند.

۵ امتیاز از ۱ رای

Source link

The post معرفی فلو توز؛ بزرگ ترین موتورسیکلت تورینگ برقی دنیا | اسب بخار appeared first on فروشگاه آسان وی.



Source link

دیدگاه خود را بنویسید

تماس فوری